ΑΣ ΣΥΣΤΗΘΟΥΜΕ

Στο blog αυτό μπορείτε να δείτε συγκεκριμένες δράσεις που συμμετέχουμε, εκδηλώσεις που οργανώνουμε, να αξιοποιείτε τα εκπαιδευτικά παιχνίδια , ψηφιακά μαθήματα και τους χρήσιμους συνδέσμους που παρουσιάζονται ανά τάξη, να ενημερωθείτε για σύγχρονα θέματα (σχολική βία, ασφάλεια στο διαδίκτυο κ.λ.π.) να μάθετε χρήσιμες πληροφορίες για την πόλη μας

8/3/14

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΙΟΝΙΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ



Την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014 στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας επισκεφτήκαμε την Ιόνιο βιβλιοθήκη της πόλης μας. Εκεί

 μας υποδέχθηκε η κ. Χριστίνα,                υπεύθυνη της βιβλιοθήκης, και μας εξήγησε το σύστημα ταξινόμησης των βιβλίων.



Μετά την ενημέρωση είχαμε την ευκαιρία να χωριστούμε σε 3 ομάδες και αφού  διαβάσαμε από ένα βιβλίο







συμπλήρωσε κάθε ομάδα ένα έρωτηματολόγιο σχετικό με το περιεχόμενο του βιβλίου.  








Τέλος  κάθε ομάδα παρουσίασε με λίγα λόγια το βιβλίο με το οποίο ασχολήθηκε.










Τα βιβλία που διαβάσαμε ήταν :
Το φεγγαράκι πάει εκδρομή Ζωή Βαλάση  Εκδ. Ελληνικά Γράμματα
Το δάσος της ξύλινης ξύστρας Κώστας Μάγος Εκδ. Πατάκη
Η πεταλούδα που δεν μπόρεσε να κρατήσει την υπόσχεσή της Μάρω Λοΐζου Εκδ.Πατάκης







Ευχαριστούμε την Ιόνιο βιβλιοθήκη γιατί στο φιλόξενο περιβάλλον της μας έδωσε την ευκαιρία να ζήσουμε όσα περιέγραψαν τα παιδιά κατά την επιστροφή τους  στο σχολείο  στα μηνύματα που ακολουθούν:

"Περάσαμε πολύ ωραία. Θα ήθελα να ξαναπάω. Μ' άρεσε όταν διαβάζαμε το βιβλίο και γράφαμε τις ερωτήσεις. Μ' άρεσε κι όταν παρουσιάσαμε τα βιβλία" Αντζ. Σκ.

" Η σημερινή εμπειρία μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ γιατί γνώρισα καινούρια πράγματα για τη βιβλιοθήκη. Το άλλο είναι ότι τόσα πολλά βιβλία δεν έχω ξαναδεί σε τόσο μικρή βιβλιοθήκη" Π.Στ.

Σήμερα πήγαμε εκδρομή στην Ιόνιο Βιβλιοθήκη.Έχουμε ξαναπάει αλλά σήμερα ήταν καλύτερα γιατί κάναμε περισσότερες δραστηριότητες.Θέλω να ξαναπάμε και να περάσουμε ακόμα καλύτερα"Δ. Μαρ. 


" Σήμερα μου άρεσε πάρα πολύ εκεί που πήγαμε γιατί παίξαμε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι με ομάδες και θα ήθελα να ξαναπάω γιατί ήταν μια ωραία εμπειρία" Ν.Σπ.

"Για όσους δεν έχετε πάει θα δείτε ότι είναι ένα μικρό μέρος με πολλά πράγματα. Εκεί έχει πολλά βιβλία όλων των  ειδών . Μπορούμε εμείς οι μαθητές να την επισκεφτούμε καθε Τετάρτη και Παρασκευή απόγευμα" Ζ.Οικ.

" Η εμπειρία μου φάνηκε ωραία γιατί κάναμε δραστηριότητες. Θα ήθελα πάρα πολύ να ξαναπάμε.Αυτή η εμπειρία ήταν φανταστική" Μ.Π.


"Μου άρεσε πάρα πολύ η σημερινή εκδρομή γιατί μου αρέσουν τα βιβλία και  να διαβάζω. Θα ήθελα να ξαναπάω. Αυτό που με στεναχώρησε ήταν πως καθίσαμε πολύ λίγο. Τέλος πάντων αυτό που έχει νόημα είναι πως περάσαμε ωραία." Αγγ. Ορτ.

"Η εμπειρία ήταν τέλεια. Θα ήθελα να την ξαναζήσω. Διασκέδασα πολύ" Χ.Ν.

" Μου άρεσε πάρα πολύ. Ειδικά που χωριστήκαμε σε ομάδες και διαβάζαμε το βιβλίο. Η ομάδα μου ήταν οΔ.Μπ., η  Π. και Ν. και θέλω να ξαναπάμε" Αλ. Π.

" Εγώ πιστεύω ότι ήταν super εμπειρία. Αν γίνεται να ξαναπάμε κάποτε" Δ. Μπ.

" Μου άρεσε αυτό που κάναμε. θέλω να ξαναγίνει γιατί διαβάσαμε τα βιβλία κι απαντήσαμε τις ερωτήσεις.Μου άρεσε πολύ που ήμουν οδηγός στην επιστροφή και στον πηγαιμό" Αλ. Σπ.

" Η σημερινή εκδρομή ήταν φανταστική. Μου άρεσε περισσότερο που έπρεπε να χωριστούμε με την ομάδα μας. Θέλω να ξανακάνουμε την εκδρομή κάποια άλλη μέρα" Ν. Ρ.

"Σήμερα 7/3/2014 το Ε΄2 πήγαμε στην Ιόνιο Βιβλιοθήκη. Διαβάσαμε βιβλία, γράψαμε γι' αυτά και περάσαμε υπέροχα.Στο τέλος παρουσιάσαμε τα βιβλία μας.Είμασταν όλοι πολύ χαρούμενοι....Ήταν υπέροχα και η εμπειρία μας σήμερα ήταν ξεχωριστή" Λ.Χρ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου